ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Αν είστε απόφοιτος του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών

Αν είστε απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Βιώσιμη Ανάπτυξη" πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Βιώσιμη Ανάπτυξη"

Αν είστε απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Εκπαίδευση και Πολιτισμός" πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Εκπαίδευση και Πολιτισμός"

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Πρόγραμμα Μαθημάτων | Ειδίκευση: Αγωγή Καταναλωτή

ΚΩΔΙΚΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝΤΙΤΛΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝECTS
1224-ΓΕ 03101 Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων 5
1224-ΓΕ 03102 Διαχείριση Φυσικών Πόρων 5
1224-ΓΕ 03103 Μικροοικονομική Ανάλυση 5
1224-ΓΕ 03104 Εισαγωγή στη Βιώσιμη Ανάπτυξη 5
1224-ΕΞ 03105 Οικονομετρία 5
1224-ΕΞ 03106 Μακροοικονομική Ανάλυση 5

Διεθνές Οικονομικό Περιβάλλον και Επιχειρηματικότητα


 

Μεταπτυχιακό | B' εξάμηνο | 1224-ΕΞ03235

 

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Βιώσιμη Ανάπτυξη

Ειδίκευση:  Αγωγή Καταναλωτή

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 2 

Τύπος Μαθήματος: Ειδικού υποβάθρου

Προαπαιτούμενα:Γνώσεις στη Μικροοικονομική και Μακροοικονομική

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Οι φοιτητές θα αποκτήσουν γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να κατανοήσουν τη σημασία των διεθνών οικονομικών σχέσεων και των διεθνών συναλλαγών γενικότερα καθώς και της διεθνούς ανταγωνιστικότητας. Παράλληλα εξετάζονται θέματα που συνδέονται με τη συμμετοχή μιας οικονομίας σε μία νομισματική ένωση.

Γενικές Ικανότητες

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών Εμπέδωση νέων εννοιών

Περιεχόμενο Μαθήματος

Ενότητες:

(α) Οι θεωρίες του διεθνούς εμπορίου, (β) πολιτικές περιορισμού του διεθνούς εμπορίου, (γ) περιφερειακές εμπορικές συμφωνίες, (δ) ξένες άμεσες επενδύσεις , (ε) αγορά συναλλάγματος, (ζ) το ισοζύγιο πληρωμών (η) η πραγματική συναλλαγματική ισοτιμία και (θ) άριστες νομισματικές περιοχές και νομισματικές ενώσεις.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση διαφανειών

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 24
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 35
Αυτοτελής μελέτη 66
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η αξιολόγηση, πέραν της συμμετοχής στο μάθημα, περιλαμβάνει το τελικό διαγώνισμα το οποίο εμπεριέχει: (α) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (β) ερωτήσεις σύντομης απάντησης και (γ) ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμίων.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Χρήστος Παπάζογλου «Εισαγωγή στη Διεθνή Οικονομική» Εκδόσεις Τσότρα, 2014
  • Krugman, Paul, & Obstfeld, Maurice, «Διεθνής Οικονομική - Θεωρία και Πολιτική», Αθήνα: Εκδ. Κριτική, 2003.

Ανάλυση Χρηματαγορών και Κεφαλαιαγορών


 

Μεταπτυχιακό | B' εξάμηνο | 1224-ΕΞ03234

 

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Βιώσιμη Ανάπτυξη

Ειδίκευση:  Αγωγή Καταναλωτή

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 2 

Τύπος Μαθήματος: Ειδικού υποβάθρου

Προαπαιτούμενα:--

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι σε θέση να:

  • αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα χρηματοοικονομικά προϊόντα και να είναι σε θέση να εξηγήσουν τη σημασία των χρηματαγορών και κεφαλαιαγορών στην οικονομική διαδικασία
  • αντιλαμβάνονται τη σημασία και τα χαρακτηριστικά των πρωτογενών και δευτερογενών αγορών και τον τρόπο με τον οποίο τα χρηματοοικονομικά προϊόντα διαπραγματεύονται σε αυτές τις αγορές
  • εξηγήσουν τη σχέση κινδύνου-απόδοσης και τις βασικές μεθοδολογίες μέτρησης των αποδόσεων και του κινδύνου και να είναι σε θέση να τις εφαρμόσουν
  • εφαρμόσουν τις αρχές αξιολόγησης ενός επενδυτικού προγράμματος
  • κατανοούν τις βασικές αρχές τιμολόγησης των ομολόγων και να εξηγήσουν τη σχέση τιμής-απόδοσης
  • εξηγήσουν τις βασικές θεωρίες ερμηνείας των καμπυλών επιτοκίων
  • περιγράψουν τα βασικά χαρακτηριστικών των futures και options και τις βασικές επενδυτικές θέσεις
  • εξηγήσουν τη σημασία του μηχανισμού margin στα χρηματιστήρια παραγώγων
  • παρουσιάσουν τα βασικά εργαλεία κάλυψης του επιτοκιακού κινδύνου μίας επιχείρησης

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη Εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

Περιεχόμενο Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος αυτού είναι να βοηθήσει τους μεταπτυχιακούς φοιτητές να κατανοήσουν τις χρηματοοικονομικές αποφάσεις των εταιριών και τις αποφάσεις των επενδυτών. Στα πλαίσια αυτά το μάθημα αναλύει τις αγορές χρηματοοικονομικών προϊόντων και ένα μεγάλο αριθμό προϊόντων τα οποία είναι διαθέσιμα (α) για χρηματοδοτικούς και επενδυτικούς σκοπούς και (β) για λόγους ελέγχου και αντιστάθμισης των χρηματοοικονομικών κινδύνων. Το μάθημα περιγράφει τους μηχανισμούς έκδοσης των χρηματοοικονομικών προϊόντων και τις συνεχείς καινοτομίες των αγορών στην δημιουργία νέων προϊόντων. Παράλληλα, στα πλαίσια του μαθήματος εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο τα χρηματοοικονομικά προϊόντα διαπραγματεύονται στις πρωτογενείς και δευτερογενείς αγορές.

Το πρόγραμμα του μαθήματος εστιάζεται στη συνέχεια στη σχέση κινδύνου-απόδοσης και στο θεωρητικό πλαίσιο το οποίο ερμηνεύει τον προσδιορισμό των προσδοκώμενων αποδόσεων των επενδύσεων με κίνδυνο. Έχοντας δημιουργήσει το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρό, στη συνέχεια οι σπουδαστές μελετούν τις βασικές αρχές τιμολόγησης των χρηματοοικονομικών προϊόντων σταθερού εισοδήματος, την μέτρηση των αποδόσεων και τους παράγοντες προσδιορισμού της διακυμαντότητας των τιμών τους. Παράλληλα εξετάζονται οι βασικές μεθοδολογίες αποτίμησης επενδυτικών προγραμμάτων.

Στη συνέχεια, οι σπουδαστές μελετούν τις θεωρίες ερμηνείας των καμπυλών επιτοκίων και τη σημασία τους στην τιμολόγηση των χρηματοοικονομικών προϊόντων. Το μάθημα εισαγάγει επίσης τους συμμετέχοντες στις αγορές των παραγώγων προϊόντων και ιδιαίτερα των options και futures.

Το τελευταίο τμήμα του μαθήματος εξετάζει περιπτώσεις χρηματοοικονομικών κινδύνων και αναλύει τα βασικά τους χαρακτηριστικά και ειδικά θέματα στα χρηματοοικονομικά με έμφαση στον τομέα του behavioral finance.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση PowerPoint

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 24
Προετοιμασία εργασίας 47
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 54
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γραπτές Εξετάσεις:70% (Ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμίων και επίλυσης προβλημάτων),
Προετοιμασία και Παρουσίαση Εργασίας:30%

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Scott Besley and Eugene Brigham. Essentials of Managerial Finance. 14th edition, Cengage Learning.
  • Jeff Madura. Financial Institutions and Markets, 7th edition, South-Western, 2006.
  • Robert Strong. Portfolio Construction, Management & Protection, South-Western, 5th edition, 2009.
  • Stephen A. Ross, Randolph W. Westerfield, Jeffrey F. Jaffe, and Bradford D. Jordan. Core Principles and Applications of Corporate Finance. McGraw-Hill, Global Edition.
  • Βασίλης Θωμάς. Ανάλυση Κεφαλαιαγορών και Χρηματαγορών - Σημειώσεις.

Αρθρογραφία

  • Barberis , Nicholas and Rischard Thaler (2003). A Survey of Behavioral Finance, in the Handbook of Economics of Finance, Edited by G. Constantinides, M. Harris and R. Stulz.
  • Bradfield, D. (2003). Invesment Basics. On Estimating the beta Coefficient. Investment Analysts Journal, 57, 47-53.
  • Fama, Eugene F. (1998). Market Efficiency, Long-term Returns, and Behavioral Finance. Journal of Financial Economics, 49, 283-306.
  • Fama, E. F., and K. French (1992). The Cross-Section of Expected Stock Returns. Journal of Finance, 47(2), 427-465.
  • Fama, Eugene F. and Kenneth French (2004). The Capital Asset Pricing Model: Theory and Evidence. Journal of Economic Perspectives, 18(3), 25-46.
  • Malkiel, Burton (2003). The Efficient Market Hypothesis and Its Critics. Journal of Economic Perspectives, 17(1), 59-82.
  • Malkiel, Burton (2005). Reflections on the Efficient Market Hypothesis: 30 Years Later. The Financial Review, 40, 1-9.
  • Perold, Andre (2004). The Capital Asset Pricing Model. Journal of Economic Perspectives, 18(3), 3-24.
  • Shiller, Robert (2001). Bubbles, Human Judgment and Expert Opinion. Yale ICF Working Paper.
  • Shiller, Robert (2003). From Efficient Markets Theory to Behavioral Finance. Journal of Economic Perspectives, 17(1), 83-104.
  • Statman, Meir (2008). What is Behavioral Finance? In the Handbook of Finance, vol. II, chapter 9, edited by Frank J. Fabozzi, John Wiley & Sons, 79-84.

Νομισματικό και Χρηματοπιστωτικό Σύστημα


 

Μεταπτυχιακό | B' εξάμηνο | 1224-ΕΞ03233

 

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Βιώσιμη Ανάπτυξη

Ειδίκευση:  Αγωγή Καταναλωτή

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 2 

Τύπος Μαθήματος: Ειδικού υποβάθρου - υποχρεωτικό

Προαπαιτούμενα:Γνώσεις μακροοικονομικής και μικροοικονομικής ανάλυσης

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της λειτουργίας του χρηματοπιστωτικού συστήματος και ιδιαίτερα του τραπεζικού. Εξετάζεται η διαδικασία προσφοράς πόρων και των δυνατοτήτων που υπάρχουν για τη χρηματοδότηση της οικονομικής ανάπτυξης. Δίδεται έμφαση στη διασύνδεση της χρηματοοικονομικής ανάπτυξης και της οικονομικής μεγέθυνσης, όπως επίσης και στο ρόλο της χρηματοοικονομικής απελευθέρωσης. Εξετάζονται, τέλος, η δομή, η εξέλιξη και οι τάσεις του διεθνούς του ευρωπαϊκού και του ελληνικού χρηματοπιστωτικού συστήματος.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη Εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Περιεχόμενο Μαθήματος

  • Εισαγωγή - Στοιχεία Μακροοικονομικής Θεωρίας
  • Λειτουργίες του Χρηματοπιστωτικού Συστήματος
  • Το Τραπεζικό Σύστημα
  • Χρηματοπιστωτικό Σύστημα και Οικονομική Ανάπτυξη
  • Χρηματοοικονομική Απελευθέρωση
  • Ανταγωνισμός και Αποτελεσματικότητα στο Τραπεζικό Σύστημα
  • Εξελίξεις στο Διεθνές και στο Ελληνικό Χρηματοπιστωτικό Σύστημα
  • Χρηματοπιστωτικό σύστημα και Ευρωπαϊκή Ενοποίηση

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Ο χαρακτήρας του μαθήματος είναι θεωρητικός αλλά οι έννοιες συμπληρώνονται με παραδείγματα από την ελληνική και ευρωπαϊκή εμπειρία. Το μάθημα συνδυάζεται με υποχρεωτικές γραπτές εργασίες που ορίζονται από τον διδάσκοντα ανάλογα με τη ροή του μαθήματος και παραδίδονται σε τακτές ημερομηνίες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 24
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 30
Συγγραφή εργασιών 35
Αυτοτελής μελέτη 36
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Ο συνολικός βαθμός του μαθήματος υπολογίζεται ως το άθροισμα (α) του 50% του βαθμού των τελικών γραπτών εξετάσεων, (β) του 50% του βαθμού των δύο γραπτών εργασιών.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Κορλίρας, Π. Γ. (2006), “Το Μακροοικονομικό Πλαίσιο” (Κεφάλαιο 2), “Το Νομισματοπιστωτικό Σύστημα” (Κεφάλαιο 3), “Οι Τράπεζες” (Κεφάλαιο 5), Νομισματική Θεωρία και Πολιτική, Εκδ. Σμπίλιας, Αθήνα
  • Λώλος (2012), Το χρηματοπιστωτικό σύστημα στο μακροοικονομικό πλαίσιο, Το χρηματοπιστωτικό σύστημα και η Κεντρική Τράπεζα, Η λειτουργία των τραπεζών, Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πάντειο Πανεπιστήμιο, mimeo
  • Θωμαδάκης, Στ. και Μ. Ξανθάκης (1990), Αγορές Χρήματος και Κεφαλαίου, Σάκκουλας, Αθήνα
  • Λώλος, Σ. (1999), Χρηματοοικονομική Ανάπτυξη και Οικονομική Μεγέθυνση, Το ζήτημα της Χρηματοοικονομικής Απελευθέρωσης, Τάσεις και εξελίξεις στο διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα, Σύγκριση του ελληνικού τραπεζικού συστήματος με τα αντίστοιχα άλλων ευρωπαϊκών χωρών, On the Structure of EU Financial System, Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πάντειο Πανεπιστήμιο, mimeo
  • Beck, Th. (2012), Finance and growth - lessons from the literature and the recent crisis, prepared for the LSE Growth Commission, July 2
  • Hondroyiannis, G., Lolos, S. και E. Papapetrou (2005), “Financial markets and economic growth in Greece, 1986-1999, Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, 15, 173-188
  • Arestis, P. (2005), Financial Liberalisation and the relationship between Finance and Growth, Working paper, Centre for Economic and Public Policy, University of Cambridge
  • Γιαννίτσης, Τ. (επιμ.) (1994), Απελευθέρωση αγορών και μετασχηματισμοί στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, Παπαζήσης, Αθήνα
  • Τράπεζα της Ελλάδος (2003), “Η εξέλιξη του ελληνικού χρηματοπιστωτικού συστήματος την τελευταία δεκαετία”, Νομισματική Πολιτική, Ενδιάμεση Έκθεση 2003, Παράρτημα Κεφαλαίου IV, Τράπεζα της Ελλάδος, Οκτώβριος
  • Louzis, D., Vouldis, A. και V. Metaxas (2010), Macroeconomic and Bank-specific determinants of non-performing loans in Greece: A comparative study of mortgage, business and consumer loan portfolios, Bank of Greece, Working Paper 118, September
  • Στουρνάρας, Γ. (2016), Χρηματοπιστωτική σταθερότητα και οι παρεμβάσεις πολιτικής των κεντρικών τραπεζών στην Ευρώπη, Oμιλία του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος στην Εθνική Τράπεζα της Κροατίας στο Ζάγκρεμπ, 23 Μαρτίου.
  • Γιαννίτσης, Τ. (1998), “Όρια και λειτουργίες της πιστωτικής πολιτικής στη διαδικασία της βιομηχανικής κρίσης”, στο Τ. Γιαννίτσης (επιμ.), Βιομηχανική και τεχνολογική πολιτική στην Ελλάδα, Θεμέλιο, Αθήνα
  • ΕΚΤ (2006), Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, το Ευρωσύστημα, το Ευρωπαϊκό Σύστημα Κεντρικών Τραπεζών, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, Φρανκφούρτη
  • Issing, O. (1998), The European Central Bank at the eve of EMU, Speech delivered to the LSE European Society, London School of Economics (26 November), European Central Bank, Frankfurt

Επίσης, διάφορα άρθρα που διανέμονται κατά τη διάρκεια των παραδόσεων

Σελίδα 1 από 30

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik